Monday, March 1, 2010

trouble is double

its happened yesterday.aku nak balik ke hostel semalam.sebab hari isnin dah start class.so, dalam pukul 7 aku dah on the way nak ke Bangi.dalam pukul 8 lebih aku pun sampai la.tapi aku dah buat kesilapan dengan tak tanya housemate aku diaorang sampai pukul berapa.kalau hostel aku macam hostel tak apa..ni menakutkan mengalahkan aku duduk dalam hutan..so,lepas banyak kejadian yang jadi.parents aku decide suruh aku balik rumah.then esok diaorang hantar balik.aku pun terima dalam terpaksa sebab aku rasa sangat menyusahkan diaorang.balik pun aku tak buat apa-apa terus on laptop then online..ingat dengan online aku boleh release tension aku tapi hancur facebook pulak buat hal.kira pasrah aja la.aku pun ambil keputusan tidur aja dari aku pening baik aku selamatkan kepala otak aku ni..

No comments:

Post a Comment