Monday, March 15, 2010

await tak habaq..

macam biasa hari ni hari selasa..aku memang busy..class sampai petang.class 1st start pukul 8.30..so,pukul 7 housemate aku dah kejut..aku ni memang tak reti nak bangun sendiri.so aku pun melangkah ke bilik air dalam keadaan mamai lagi.mandi.aku pun iron baju.siap then ambil la breakfast..apa mimpi aku tiba-tiba nak breakfast entah la.lepas dah settle.aku pun gerak pergi class.sampai ja aku dengan classmate@housemate aku ni boleh lupa class kat mana.dengan gunakan akal pak nujum kami..redah jela.agak-agak confident.kami serbu.tapi classmate dengan lecturer kami tak ada pun..tapi dah double check memang class microeconomic kami kat situ ja..kami buat keputusan yang class kami cancel..padahal sumpah kami tak tahu pun..haha.lepak untuk tunggu next class on 10.30..dah tiba kami nk check in untuk BEL kami pun gerak.sampai jumpa lecturer depan pintu bawak radio pulak dah..dah dapat agak.mesti ada listening test..buat betul.tapi nasib baik pagi tadi telinga aku gatal.so aku pun korek telinga.rupa-rupanya ade test..bagus instinct aku ni..habis class aku pun balik.tapi yang aku tak puas hati.aku tak di inform pasal class ECO and BEL..angin satu badan la mak!!!

No comments:

Post a Comment