Monday, March 1, 2010

Baby pinko or Baby Cherry

aku dapat present dari my mum.dia hadiahkan aku handphone.aku suka panggil dia baby pinko.yela kawan-kawan aku kata geli tengokm phone aku sebab pink sangat.aku tahu dia orang jealous.hihi.maybe sebab selalu kena kutuk.baby pinko aku pun hilang.aku punya la sedih tak ingat.orang lain tengok semua cakap ala phone je hilang..apa ada hal..bukan pasal tu pun.tapi korang fikir sendiri kalau tu dahla mum korang bagi.dah tu dalam tu npunya la beriban picture orang yang aku sayang.tak ke frustrated.adoii..meen careless!!ni je la ayat yang keluar dari mulut Deedy.tapi aku terima jela.dah salah sendiri.tapi bengang juga la dengan dia.dahla orang tengah sedih.dia pula membebel tak ingat.dalam hati ku..pekakkan saja telingamu yasmin..


baby pinko

tarikh kehilangan;telah dilupakan walaupun ingat

tempat kejadian;KLCC

pemangsa;orang yang mencuri handphone aku


ulasan;kau nak sangat handphone aku kan.kau beli memori card baru.buang memori card aku tu.and kau jangan risau.kau takkan dapat bertahan lama dengan baby aku tu.aku dah sumpah macam-macam.confirm dia akan rosak bila berada di tangan kau.

tapi lepas hilang phone tu.aku pun pening juga.yela macam mana nak sms or call ni.macam mana nak buat.so dengan muka yang kurang seposen.pergi la mintak dengan abah.dia pun tengah kekeringan duit agaknya tapi demi menjaga perasaan anak bongsunya yang memang tak boleh hidup tanpa handphone.dia carikan juga yang secondhand.nak kata elok sangat pun tak..macam dah nazak juga.tapi dengan rela hati aku pakai jela.tapi lepas tu aku berjaya beli satu handphone baru.kali ini aku puas hati gila.tapi lepas aku beli semua pesan macam-macam;

Deedy ; erm dah dapat handphone baru tu jaga elok-elok.jangan bagi hilang lagi.

Abah ; erm adik jaga handphone tu elok-elok.jangan lupa beli cover.protect mana yang patut.

Ma ; adik jangan cuai sangat.dah dapat hadphone baru jangan bagi hilang lagi.dengar ma pesan

kakak-kakakku ; nak yang mahal ja.lepas tu kau bagi la sedekah kat orang lagi.kau kan orang kaya

ni lar handphone baru aku..yang aku akan jaga 'bagai menatang minyak yang penuh'..baby cherry.I'll adopt U..

No comments:

Post a Comment