Friday, July 16, 2010

sabar la kan..

aku pun tak faham dengan dia ni..kejap dia datang.kejap dia pergi.aku faham semua masalah dia dengan girl dia..and aku tak pernah merungut tak dapat contact dengan dia secara lebih..or nak text dia pun or call dia kat handphone pun aku tak buat even that things yang aku sangat nak buat.tapi kerana memahami sangat situasi sekarang.aku faham.and aku takkan minta lebih.and i an attempt to look sangat memahami depan dia.walaupun sebenarnya aku rasa hei itu sangat tidak adil.tapi fikir hundred kali yang aku adalah bukan siapa2.tapi dia janji.aku takkan lupa.dia kata walaupun kita tak dapat nak contact dekat phone tapi i'll try my best untuk contact dengan dia.contohnya.kita akan selalu chatting or messaging kat facebook je..itu dia janji.aku pun can smiling la dengan besar dan bangga.then,mulai dari saat dan detik itu.aku jadi facebook addict..sebab hari2 akan buka facebook untuk tengok dia online tak.setiap kali buka facebook.page first yang aku akan tengok page dia.punya la aku macam stalker.teruk.sangat.and aku akan selalu hantar message kat dia.hope dia akan balas.and aku tak give up pun untuk buka facebook tiap2 hari.tapi aku hairan sangat.message aku satu pun tak dibalas.and aku akan berprasangka baik.maybe dia belum on facebook kut.tapi bila aku nampak dia boleh tukar profile picture dia.and dia comment2 dengan orang lain.aku pun jadi pelik.kenapa sampai sekarang dia belum balas message aku.aku pun dah tak tahu macam mana nak tanya dia.buntu sangat.kenapa untuk aku tak boleh.kenapa dengan orang lain boleh.and aku paling damn rindu bila tiap kali kami online kami mesti chat dengan ym.kat situ la nanti kami share macam2.and paling penting buat webcam.chat sambil masing2 tengok muka each other.hes smiling.and i will too.aku pernah ym dengan dia.dari pukul 12 am agaknya..sampai pukul 9 am..hilang ngantuk aku sebab layan dia..kawan2 aku dari tidur and bangun nak pergi class aku tak habis lagi buat ym.kawan2 aku kata aku gila.aku gila sebab dia la friends.tapi dia tak nampak apa aku buat agaknya.tu yang dia ignore je aku ni.aku tak nak sangat fikir yang dia cari aku masa dia betul2 perlukan sebab aku tahu dia baik.and aku trust semua yang dia cerita.tak ada 1 pun yang was2.even aku tak tahu apa2 kan.biarla dia.aku hope dia bace post aku yang ni..biar dia tahu macam mana aku rindu dia.macam mana aku tunggu dia macam orang gila..tapi dia kisah ke kalau tahu ni pun.??tu memang jadi question mark kat aku jugak.tapi biar ar dia.kisah ke tak.aku pun tak kisah.and kawan2 aku pun pesan kat aku yang kadang2 dungu juga untuk berhenti berharap.aku dengarla korang..sampai hati dia buat aku macam ni.T_T


p/s;lepas tulis entry ni.rasa nak layan lagu Berhenti Berharap by Marcell (dah jadi lagu tema)

No comments:

Post a Comment