Wednesday, July 14, 2010

apa masalahnya??

aku pun pelik dengan seorang perempun ni..biar aku kenalkan perempuan ni.dia sebenarnya ex aku nya gf baru..tapi aku pun tak faham dengan apa dia cuba nak buat.dia dengan kawan2 dia add aku kat facebook.aku pun menerima baik sangat..orang dah nak berkawan.kita terima jela.bekawan tu biar beribu kan,then, dia boleh nak chatting dengan aku..and dia hanyalah tanya nama aku.memang dah terang nama aku kat facebook tu meen..dia boleh bantai tanya.
SI DIA: ni meen ke??
AKU: ye..ni meen..kenape erk..kenal ke..??
SI DIA:aku kenal kau sangat,tapi kau mungkin tak kenal aku.
AKU:??? (aku pelik la)haha
then,1 day aku hantar post kat facebook apa aku rasa la..dia boleh pula busybody nak tahu siapa tipu aku.bf aku ke..aku pun jawab la tak.then aku tanya dia..ni gf ***** ek??dia pun jawab ye..and dia kata saja nak tengok2 bf dia punya ex..adoi kena ke back to past..come on girl..jangan jadi budak2.and yang paling tension.dia boleh delete semua comment yang dia hantar dekat aku..nampak macam aku komen sorang2.aku pun dengan menjaga hati dia.pesan la elok2.dah komen jangan la delete.nanti nampak cam aku ni gila duk komen sorang2.then dengan kurang adabnya dia boleh post cam sangat poyo kat facebook dia..yang buat aku memang meluat gila..and dia tak layak berada dalam facebook aku..and aku dah pon remove dia..baru bahagia hidup aku..and aku nak pesan kat perempuan tu..aku ni masa lalu dia..kau tu masa depan dia.jaga elok2.jangan sampai dia lari..kang menangis air mata darah pulak.kat sini aku boleh buat kesimpulan.yang dia maybe ada perasaan cemburu kat aku sebab pernah jadi gf kepada bf dia.and bf dia sayang kat aku kot..haha.gedik pula ayat aku,,and aku tak berminat nak gaduh ataupun berebut dia..

No comments:

Post a Comment